First days in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Daphne - WaarBenJij.nu First days in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Daphne - WaarBenJij.nu

First days in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Januari 2014 | Australië, Sydney

Hello! Daar zitten we dan eindelijk in ons hostel in Sydney! Heerlijk dichtbij het strand waar we gister nog de verlate nieuwjaarsduik hebben gedaan. Plus minus 26 graden en Unox-mutsen en erwtensoep included.
Het afscheid nemen op Schiphol op 1 januari viel ons allebei wel een beetje zwaar, maar gelukkig komen we gewoon weer terug! Na dik tien uur vliegen en wat houten konten en stijve benen verder hadden we onze eerste stop in Bankok. Wat een snelle tankstop zou moeten zijn duurde helaas een klein beetje langer aangezien ons vliegtuig kapot was (opzich wel erg fijn dat we toen al veilig geland waren met datzelfde vliegtuig). Geen idee wat er aan de hand was met het vliegtuig maar het werd door een erg verward Thais mannetje allemaal geregeld. We mochten opstellen in drie rijen en na een aantal pogingen van het tellen van de passagiers konden we dan eindelijk opnieuw inchecken voor een andere vlucht naar Taipei, waar onze tweede stop was. In Taipei konden we bijkomen in een luxe hotel (met zwembad) om daarna de laatste vlucht naar Sydney te nemen. Waarschijnlijk behoort dat bed tot een van de meest luxe bedden waar we deze hele reis nog in gaan slapen. In Sydney werd onze hele groep verwelkomd door de medewerkers van Australian Backpackers en hebben we alvast het operahouse en een deel van Sydney kunnen zien. Een supermooie stad tot nu toe! Het middagje en avondje op het strand beviel ons ook erg goed. Lekker gebbqt en de groep waar we mee zijn is ook heel gezellig. Stukjes kangaroevlees hebben we uiteraard ook geprobeerd.
Tot en met dinsdag zitten we sowieso nog in dit hostel in Sydney en daarna zijn we van plan richting Melbourne te gaan. Hoe of wat dat gaan we nog zien! Vandaag staat er een havencruise door Sydney op de planning en gaan we het operahouse van dichtbij bekijken. Zo eerst een Australisch ontbijtje hier in de tuin met een heerlijk weertje!

• 03 Januari 2014 - 21:54

Ria Wijnker:

Veel plezier vandaag Dames.

Wij zijn hiero jaloers op het weer!

liefs Roos & Ria

• 03 Januari 2014 - 21:58

Ashley:

Geniet ervan meiden!!
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn daar.

Veel liefs,
    Ash

• 03 Januari 2014 - 22:05

Peter En Ans:

Hoi meiden,

Klinkt geweldig! Geniet van jullie avontuur; wij blijven jullie uiteraard volgen.

Liefs, Peter en Ans

• 03 Januari 2014 - 22:16

Fam Vd Vaart:

Hey meiden!

Goed om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen in Australië! ! Geniet van alle mooie nieuwe indrukken en het super weer, want hier is het prutweer!!

Groetjes Jan, San, Myrthe en Noah

• 03 Januari 2014 - 22:23

Merel:

Veel plezier vandaag lieverds!

X Merel

• 03 Januari 2014 - 22:25

Lot:

Jaloers!!
    Geniet girls.

• 03 Januari 2014 - 22:29

Anna Marie:

He meiden , fijn te lezen dat jullie goed zijn aan gekomen in t verre Australie..nu lekker genieten..
    Liefs Anna Marie.

• 03 Januari 2014 - 22:56

Conny:

Dat klinkt niet verkeerd meiden ,veel plezier in Sydney !!!!

Veel liefs , Conny

• 03 Januari 2014 - 23:20

Dianne:

Hello ladies

Wat klinkt het nu al geweldig! Dit is het begin van een mooi avontuur ! Geniet ervan!
    liefs
    dianne

• 03 Januari 2014 - 23:23

Lida Geer En Lindy:

We gaan jullie volgen hoor dus schrijf maar lekker veel (behalve natuurlijk als je het te druk hebt, met zonnen, zwemmen, reizen, eten, bbqen, snorkelen, werken?, feesten en/of borrelen)

• 04 Januari 2014 - 07:45

Hans En Anja:

meiden,

jullie zijn in ieder geval goed aangekomen na zo'n lange reis
    het klinkt lekker,26 graden.
    Geniet van alles en maak heel veel foto's
    leuk om jullie zo te kunnen volgen,

heel veel plezier
    groetjes Hans en Anja

• 04 Januari 2014 - 11:17

Liesbeth:

Na al die maanden van veel voorbereiden, hard werken is het dan zo ver, jullie zijn er!!!
    Goed aangekomen en heerlijk weer! Nu dus genieten!
    Groeten uit wognum van liesbeth en gerard

• 04 Januari 2014 - 12:41

Elles :

Top om jullie zo te volgen meiden. Hou ons op de hoogte van de avonturen. Ik let wel een beetje op mama en Roos :-)

• 04 Januari 2014 - 14:57

Harry En Elly:

Dat klinkt erg goed met dat mooie weer en deze spannende trip. Geniet er van. Wij volgen hiervandaan wel ;-)
    groeten Harry en Elly

• 04 Januari 2014 - 16:32

Ria Pater:

Wat leuk dat jullie een reisverslag maken, ik ben gek op reisverslagen, reis ik in gedachten met jullie mee.
    Heel veel plezier daar!

• 04 Januari 2014 - 19:36

Michelle:

Top om te horen dat jullie het zo leuk hebben! Mogen er nog vele mooie dagen volgen :)
    Liefs

• 07 Januari 2014 - 16:09

John En Annet:

Hoi meiden,

Dat is nog eens een introductieweek zeg! Allemaal heel erg leuke dingen. Geniet ervan en van het hele Australische avontuur. Wij genieten met jullie mee (in de regen, zeer harde wind en zonder zonnebril).
    Heel veel plezier nog.

gr. John en Annet