Off to Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Daphne - WaarBenJij.nu Off to Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Daphne - WaarBenJij.nu

Off to Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Januari 2014 | Australië, Sydney

De '2 nachten bijboeken' zijn er iets meer geworden, we verblijven op dit moment nog steeds in Manly. Ondertussen hebben we hier al in drie verschillende hostels gezeten dus het inpakken van de backpack verloopt al wat soepeler.
De afgelopen dagen stonden vooral in het teken van; chillen, zonnen en nog meer chillen. We hebben het inderdaad heel slecht.. Wel zijn we nog 1 middagje productief geweest en op zoek gegaan naar werk. De dagen brengen we vooral door met onze nieuwe vrienden genaamd Dustin (a.k.a. Knak) en Chris. 2 onwijs gezellige jongens! Verder hangen er ook nog veel andere Nederlanders en nog mensen uit onze groep hier rond dus dat is ook super gezellig! Het plan van de jongens was om met een campervan richting Melbourne te gaan, en wij konden gewoon meerijden. Dat lieten wij ons geen 2 keer zeggen! Zodoende rijden wij vanmiddag of morgenochtend met ze mee naar Melbourne.

Gistermiddag ook weer een primeurtje: voor de eerste keer naar de wasserette geweest. Wij als onervaren wassers wisten natuurlijk meteen hoe alles werkte! Gelukkig was er een heel aardige medewerker die ons een handje hielp. Weer wat geleerd.

Tot nu toe zijn we vooral nog (uiteraard zo goedkoop mogelijk) uit eten geweest maar van de week met een aantal ook nog een heerlijke maaltijd zelf gemaakt. Smaakte erg goed, al zeggen we het zelf. Op het strand van Manly (Shelly beach) staan twee openbare barbecues, zaterdag hebben we deze uitgeprobeerd. Vlees gehaald bij de Aldi en we hadden chefkok Harm mee om het vlees te bakken. Gitaarmuziek er ook nog bij dus kortom: super leuke sfeer en heerlijk gegeten!

Bijna op naar Melbourne dus. We'll keep you updated.

• 14 Januari 2014 - 12:43

Ria:

Om jaloers van te worden.
    fijn dat jullie zo genieten van alles en iedereen om jullie heen.

Goeie reis. dikke kus

• 14 Januari 2014 - 13:38

Agie En Piet:

wij zijn heel blij dat jullie zo veel
    zien en genieten,
    wij volgen jullie
    dikke kus van ons beide, agie piet

• 14 Januari 2014 - 18:43

Peter En Ans:

Zojuist gehoord dat het in Melbourne ook behoorlijk warm is; het zit jullie niet mee! Dat wordt weer afzien (llife is tough). Geniet er maar van.
    Liefs Ans en Peter

• 15 Januari 2014 - 07:32

Hans En Anja :

goh meiden wat klinkt dit toch allemaal gezellig en lekker
    hebben jullie geen last van de hitte
    geniet maar lekker en goeie reis verder

groetjes uit 't Zand

• 21 Januari 2014 - 14:50

Linda:

Even een inhaalslag gemaakt en de 3 verslagen gelezen! (aangeraden door Eric)
    Leuk meiden!
    Klinkt alsof jullie het heel zwaar hebben ;)
    Lekker genieten!
    Liefs, Linda