Cheers! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Daphne - WaarBenJij.nu Cheers! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Daphne - WaarBenJij.nu

Cheers!

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Januari 2014 | Australië, Sydney

Na een fotoshoot bij het Opera House(wat natuurlijk niet ontbreken mocht) en een leuke havencruise op een catamaran zijn we zondag met de groep naar de Blue Mountains geweest. Een ontzettend mooi gebied met uitzichten waar je U tegen zegt. Na een flinke wandeling (waar de nodige spierpijn het gevolg van is) gingen we met de bus naar een wildlife park we koala's en kangoeroes gespot en geaaid hebben! Een van de hoogtepunten was toch wel het maken van de selfies met deze Australische inwoners. 's Avonds nog lekker wezen stappen met de groep! Maandag hadden we regeldag, we zijn naar de bank geweest om onze bankpas op te halen en te activeren en hebben veel informatie gekregen over het huren/kopen van een auto. In de middag nog wat uurtjes doorgebracht in een park met een heeerlijk zonnetje, wat hebben we het zwaar... Rond een uur of 6 gingen we naar de old fitz, een kroegje waar we gegeten hebben en de complete bovenverdieping voor onszelf hadden! De Nederlandse meezingers kwamen uit de speakers en polonaises werden gelopen. Daarna naar de karaoke bar waar het feest verder ging! En ja mensen, wij hebben ook gezongen! Mamma mia van ABBA om precies te zijn. Een onwijs leuke avond met de gezellige groep die we hebben! Vanmorgen een wandeling door manly (plaats tegen Sydney aan, waar ons hostel zit) gemaakt en nu lekker aan het chillen bij het hostel. Vanavond het eindfeest met als thema 'So you think you can swim', daar straks nog maar even een outfit voor halen.

Na vandaag zit de 'all inclusive' week erop en gaat iedereen zijn eigen weg. We hebben ervoor gekozen om nog 2 nachten hier bij te boeken om nog wat dingen te regelen en uit te zoeken.

Over het algemeen vermaken wij ons dus uit-ste-kend hier. Al is de backpack nog niet onze grootste vriend, de logica van het in- en uitpakken moeten we nog onder de knie krijgen. Samen in een gammel stapelbed (5 op de schaal van richter als een van ons zich omdraait) en alles achter onze reet opruimen. Het is nog even wennen maar no worries, cheers!

• 07 Januari 2014 - 13:07

Dianne:

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven ! Kunnen we heerlijk meegenieten van jullie avonturen !Succes met oefenen van het in en uit pakken van je backpack ! Over een half jaar gaat dat vast vlekkeloos! hihi
    lieve groetjes
    Dianne

• 07 Januari 2014 - 16:42

Liesbeth:

Leuk om weer even wat te lezen, en dat van die back pack herkennen ze hier ook! Maar het komt goed!!
    Regen groet uit wognum

• 07 Januari 2014 - 22:49

Peter En Ans:

Hoi meiden,

De eerste week zit er op en die was de moeite waard volgens ons. Lekker jullie zaken regelen de komende dagen en op naar de volgende bestemming; wij volgen!
    Groetjes, Peter en Ans

• 08 Januari 2014 - 22:32

Andre-annemieke:

Hee lieve meiden,

Wat super dat we jullie zo kunnen volgen! Geniet lekker van alles om je heen en laat het maar een mooie ervaring worden.
    Proost!

Groeten uit van Ewijcksluis

• 12 Januari 2014 - 21:30

Edith:

Meiden geniet er lekker van. Volgen jullie verhalen.
    Ome Jan en tante Edith